Man hiking on a mountainside

1.

Kun haluat kehittää omia, joukkueesi tai valmennettaviesi psyykkisiä taitoja.

2.

Kun haluat oppia, miten ohjaat itseäsi arjessa niin, että saavutat tavoitteesi.

3.

Kun haluat keskustella luottamuksellisesti tilanteestasi.

4.

Kun jännitys tai pelko estää suoriutumista tai osallistumista.

5.

Kun haluat työstää jaksamiseen, palautumiseen ja kehoon liittyviä teemoja.

6.

Kun motivaatio on hukassa tai et ole varma suunnasta.

  • Facebook
  • Instagram

Kuka voi hyötyä psyykkisestä valmennuksesta?

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.

Kilpaurheilija

(lapsi, nuori tai aikuinen)

Kuntoliikkuja tai hyvinvoinnin etsijä

Valmentaja tai vanhempi

Urheiluseura, joukkue tai yhteisö

Tapaamiset voidaan sopia toimitilaani tai esim. asiakkaan harjoitusympäristöön Kainuun alueella (myös Vaala, Utajärvi, Sonkajärvi ja Pyhäntä). Etävastaanotto sovittaessa.

Esimerkiksi harjoitusryhmälle tai joukkueelle tiettyyn teemaan kohdennettuja tapaamisia tai kokonaisvaltaisempi psyykkisen valmennuksen prosessi.

Konsultointi yksilö- tai ryhmäilmiöön liittyen tai asiakkaan oman psyykkisen valmennuksen keinojen lisääminen.

Haluatko tietää lisää urheilupsykologian mahdollisuuksista?
  • Instagram
  • Facebook

 2020 Laura Flöjt-Leinonen Ajatusalta psykologipalvelut